Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarweons bevinden en waarwezijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

We zienje graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metonsmeereist!

Groetjes,

Gjalt & Susanne

En jawel onze eerste echte (en enige?) sponsor is binnen: JoHo insurances! Naast advies bieden ze allerlei verschillende (lang op) reisverzekeringen aan waarvan wij er zelfs ook één hebben. Welke sponsor volgt..?

Martin

een E-reader misschien?

Sanne

Hi Gjalt en susanne,
helemaal ingepakt? Morgen gaat jullie gezelligheid weer helemaal beginnen. Heel veel plezier en ik ben erg benieuwd naar jullie stoere verhalen! X Sanne en Dick

anja

en nu zonder tikfouten: zo direct nog mijn koffer pakken, morgen brengen we jullie weg. Ik hoop dat jullie net zo'n paradijselijke reis tegemoet gaan als jullie strandfoto belooft. Bon voyage! Partir cést mourir un peu, maar wacht maar tot je aankomt in een warm en zonnig Miami: na regen komt zon!

Metta

Even op beide sites jullie een goede reis naar Miami wensen en dan genieten van het grote avontuur!
Voor mij hoeven jullie reisverhalen niet korter hoor! Jullie zijn beiden literaire talenten dus dat is meegenieten.
Nogmaals heel veel plezier and enjoy!
Liefs, Metta

Carolien Hoffman

Hi lieve twee trekvogels. Lekker vluchten voor de winter. Het zal niet waar zijn! Heel veel plezier en een prettige reis toegewenst. Travelerstip: je spreekt je familie regelmatig en er is altijd iemand die weet waar je bent! I love Lockes up abroud van Discovery channel. Handig. Flinke vliegreis spannend! Voor jullie hoop ik dat het geld niet snel op is. En voor oma hoop ik dat wel :) dikke kus!